Note to self and expectation - 7DotsStudio


Na pewno wiecie, że uwielbiam art-journalowanie, prawda? A teraz zdradzę Wam sekret... czasem nawet nie myślę o tym co robię podczas żurnalowania. (Tak jak tym razem. Planowałam zrobić stronę w mojej "Księdze ptaków" ale jak widzicie wyszło mi coś zupełnie innego.) I to jest naprawdę fajne uczucie, kompletnie relaksujące i koniecznie musicie spróbować. Kiedy to zaplanujecie pamiętajcie, że będziecie potrzebować zupełnie neutralnych papierów, czyli takich jakimi są niektóre papiery z kolekcji Dreamer. Właśnie dlatego wykorzystałam je tutaj. Aby się zrelaksować i mieć pewność że wszystko pójdzie dobrze a efekt końcowy mi się spodoba.

You know how much I love art-journaling, right? So now I will tell you my secret… sometimes I don’t even think what I’m doing while art-journaling. (Just like here. I planned to make page in my “Bird book” but as you can see I made something complitely different) And this is really cool feeling, totally relaxing and you have to try it. But when you will remember that you need some absolutely neutral papers, just like some of papers from Dreamer collection. That is why I used them here, just to relax and to be sure everything will go alright and the final result will be okay.


Dreamer - Sweet Dreams
Dreamer - Drive all night
Dreamer - Daydreaming
All I ever - Alpha Sweet times

* * *

Ten scrap jest inspirowany niesamowitym stylem Louise Nelson, która jest jedną z moich ulubionych artystek. Wybrałam kolekcję The Queen's Heart z powodu jej romantycznego i nostalgicznego stylu. Chciałam zrobić coś bardziej osobistego, z moim własnym zdjęciem i opartego na mixed-mediowym tle. Ach, no i zdjęcie... musiało być małe tak jak na przepięknych pracach Louise. Dziękuję Ci kochana, jesteś moją inspiracją.

This page was inspired by amazing style of Louise Nelson who is on of my favorite artists. I choose The Queen’s Heart collection because of it’s romantic and nostalgic style. I wanted to make something more personal, with my own photograph and based on mixed-media background.  Oh, and the photo I used had to be small, just like on those beautiful Louise pages. Thanks my dear, you are just an inspiration :*


 

The Queen's Heart - Just remember
The Queen's Heart - Way of life
The Queen's Heart - I wanna be...

Comments

  1. Amazing work! You're a great inspiration too! :)

    ReplyDelete
  2. Czeko! CUDO!!! GENIALNE prace! Niesamowicie energetyczne! LO - wspaniałe! Super fotka! A ten napis 'me' to z jakiejś maszynki?

    ReplyDelete
  3. Wspaniałe i inspirujące!

    ReplyDelete
  4. Strony są piękne, a scrap GENIALNY! Bardzo mi się podobają, jak zawsze Twoje kolory mnie tyckają :)

    ReplyDelete
  5. Twoje prace są tak wyjątkowe, że aż ciężko ubrać w słowa to, co chciałabym powiedzieć :)

    ReplyDelete
  6. Fantastic, inspirational work...
    Alison x

    ReplyDelete
  7. Beautiful! You are inspired by Louise, but you certainly make your art your own! Lovely mix of colors and media.

    ReplyDelete
  8. Gorgeous Kaisa!! you are a big inspiration for me :)

    ReplyDelete
  9. rozpływam się, kolory mnie rozczulają *.*

    ReplyDelete
  10. Kasia you truly humble me!!! thank you so very much! You are an incredible creative and I so so love your creativity and style!!!! xxoxx

    ReplyDelete
  11. CUdne prace :) Zwłaszza ten journalowy wpis!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts