czwartek, 4 lipca 2013

Delight - new Prima layout

Hello my friends. How are you spending this beautiful July day? I got one week off so I'm at my parent's house having creative fun at the backyard and beautiful sun is shining so bright. Oh, I love days like this! Right now I'm working on my new work for Mixed-Media Place. Take a look:

Witajcie kochani. Jak spędzacie ten piękny lipcowy dzień? Ja mam teraz tydzień wolnego i postanowiłam odwiedzić rodziców. Mój dzień jest więc twórczy i to w dodatku w ogrodzie. Uwielbiam takie chwile! W tym momencie pracuję nad nową pracą dla Mixed-Media Place. Spójrzcie:

{remember, you can follow me on instagram. Click here}


But the real reason I'm here today is to show you my first page made as Prima Marketing Design Team member. It is made to showcase how beautiful new Delight Collection is. Because it is, it really is! Let me tell you one thing - when I got these stunning new Prima collections in my own hands I could not eat, I could not sleep. The only thing I could do was to create. I had to start immediately. And so I made eight works in a just few days (okay, maybe few nights ;p). And it was a pure pleasure. New Prima collections are so versatile and beautiful that I'm sure you will love them too.
Okay, let's get to the point. Here is my new layout based on Delight collection designed by fabulous Jodie Lee (btw. did you see Jodie nd Frank Live with Prima show? I think they are the cutest couple ever :D)

Ale prawdziwym powodem dla którego tu jestem to chęć pokazania Wam mojej pierwszej pracy którą wykonałam jako członkini Design Teamu Prima Marketing. Chciałam zaprezentować Wam jak wyjątkowa i piękna jest nowa kolekcja Delight. Bo jest, naprawdę jest! Pozwólcie że powiem Wam jedno - kiedy dostałam w swoje ręce te wszystkie oszałamiające nowe kolekcje Primy nie mogłam jeść, nie mogłam spać, mogłam tylko tworzyć. Więc zaczęłam natychmiast. I w ten sposób wykonałam osiem prac w przeciągu dosłownie kilku dni (a raczej nocy ;p). I to była wielka przyjemność! Nowe kolekcje Primy są tak piękne i różnorodne, że jestem przekonana iż Wy również je pokochacie.
Okay, do rzeczy. Oto mój nowy layout oparty na kolekcji Delight zaprojektowanej przez cudowną Jodie Lee (a tak przy okazji, czy widzieliście show Live with Prima Jodie Lee i Franka Garcia? Uważam, że są najbardziej uroczą parą na świecie :D)





Prima Products:
  • 950743 - Delight Collection Paper
  • 950767 - Delight Collection Paper
  • 950729 - Delight Collection Paper
  • 950866 - Delight Collection Chipboard
  • 950927 - Delight Collection Sugar Dots
  • 950897 - Delight Collection Tickets and Tags
  • 891794 - Ingvild Bolme Junkyard Findings
  • 571009 - Flowers - Valentina
  • 571566 - Flowers - Le Mia
  • 571689 - Flowers - Lil Missy
  • 960780 - Vintage Vanity stamp
 Tell me please do you like my new page and what do you think about Delight collection. I would love to read you opinions. 
xoxo

Powiedzcie proszę, czy podoba Wam się moje nowa praca i co sądzicie o kolekcji Delight. Z przyjemnością przeczytam Wasze opinie.
xoxo

21 komentarzy:

  1. Love, love, love this layout. Can't wait to get my hands on this collection :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :) I'm so happy you like it :)

      Usuń
  2. CUDO! Uwielbiam Twoje prace! A kolekcja bardzo fajna! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam dziewczyny kochane :*

      Usuń
  3. Twój scrap jest cudny! Podoba mi się w nim absolutnie wszystko :** A pierwsze zdjęcie - cóż... zazdroszczę jak nie wiem co :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tusiu :* Jest czego zazdrościć, rzadko zdarza mi się taki relaks ale bardzo się na niego cieszyłam :)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze okazji pracować na tych papierach, mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :D ale Twoje prace są wspaniałe, bardzo inspirujące <3

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny skrap! gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i inspirująco u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny LO! napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katslittlepassion, it is all about scrap,Yoasia, Gosia M. Dziękuję Wam dziewczyny bardzo bardzo! Kolekcja na pewno będzie dostępna niebawem w naszych polskich sklepach więc na pewno będziecie miały możliwość popracować na niej. Ja na pewno polecam z całego serca :))

      Usuń
  8. Beautiful work! Hope you enjoy your week off...
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. butterfly, silvergran Thank you so much my sweet girls :* And yes, I did enjoy my week off :))

      Usuń
  10. piękna praca! wydaje się, że ta kolekcja będzie doskonała dla wszystkich :)
    pozdrawiam i miłego dnia życzę
    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fejferku, też mi się tak wydaje. Jest naprawdę różnorodna a stonowane kolory pozwalają na szaleństwo z mediami i tłem :) Dziękuję :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Janene, Lafee Thank you :* Every of your kind words means very much to me :*

      Usuń

Archiwum bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...